Another week - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sara - WaarBenJij.nu Another week - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sara - WaarBenJij.nu

Another week

Door: Sara

Blijf op de hoogte en volg Sara

21 September 2014 | Australië, Brisbane

Last week was not really special, during the week I was at the University for my internship. On Saturday I decided to do some site seeing in the city centre and I discovered some nice building in between the concreate! That night my Dutch housemate took me to Fortitude Valley, where we were amazed by the(lack of) clothing of the girls and prices of the beers. But we had some good fun! This resulted in a lazy Sunday and my first sun burn.

Byebye!



Afgelopen week was niet heel bijzonder, dus ik zal het kort houden. Van maandag tot en met vrijdag elke dag naar de universiteit voor mijn stage, waar ik eindelijk iets anders mocht doen dan artikelen lezen, en s ’avonds wat eten met huisgenoten. Vrijdag middag ben ik om half 5 naar huis gestuurd door iemand van de onderzoeksgroep met de mededeling van ‘het is vrijdagmiddag wat doe je hier nog? Als ik terug kom wil ik je hier niet meer zien’. En toen kon het weekend beginnen!
Nadat ik op zaterdag mijn wekelijkse boodschappen had gedaan op de West End Markets, ben ik het centrum toch maar een keer gaan bekijken. En ik moet zeggen er zitten een paar mooie gebouwen tussen al het beton! In de ’botanic gardens’ ben ik maar liefst 6 bruidsparen tegengekomen, waardoor het lastig was om niet in het beeld van de camera te komen dus dat heb ik dan maar ook niet geprobeerd.
Zaterdagavond was een ander deel van stad aan de beurt, namelijk het uitgaansleven! Samen met mijn Nederlandse huisgenootje hebben we ons verbaasd over de kleding van de dames, die was nogal schaars om het netjes te verwoorden. De clubs waren niet erg vol dus er was genoeg ruimte om te dansen en dat deed iedereen dan ook. Verder was de drank ontzettend duur, 8 dollar voor een biertjes is heel normaal. Maar we hebben ons zelf vermaakt! Hierdoor was zondag een luie dag, maar ik heb lekker kunnen genieten van het zonnetje. Nu ga ik lekker naar bed om goed voorbereid te zijn op weer een nieuwe week!
Groetjes!

  • 23 September 2014 - 23:00

    Maurice:

    EUHS!!!

    Hoe bevalt het aan de andere kant van de planeet? En wanneer kwam je nou ook alweer terug?

    -X- Maurice.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Australia

Master internship in Australia.

Recente Reisverslagen:

01 December 2014

A typical day

24 November 2014

More "gezelligheid"

20 November 2014

A special guest

09 November 2014

PADI

03 November 2014

Experiments
Sara

Actief sinds 23 Aug. 2014
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 5952

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2014 - 14 Januari 2015

Australia

Landen bezocht: