More "gezelligheid" - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sara - WaarBenJij.nu More "gezelligheid" - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Sara - WaarBenJij.nu

More "gezelligheid"

Door: Sara

Blijf op de hoogte en volg Sara

24 November 2014 | Australië, Brisbane

I finished my experiments last week! So now I only have to write my report and prepare my presentation… On Tuesday I welcomed another Dutch guest to Brisbane: Michelle who started her internship today. Wednesday we skyped with another female mechanical engineer: Rianne!
Friday night Fenna arrived again, for another weekend here in Brisbane. This weekend we took a look at the West End Markets and Brisbane city without the G20. On Sunday we escaped the heat by going to Stradbroke Island. A really beautiful island near Brisbane, if you don’t believe it check the pictures! Sadly today I had to say goodbye to Fenna and start working really hard to finish my internship in time…

Byebye!

Afgelopen week heb ik voor mijn stage de laatste experimenten mogen doen. Dit bestond uit kijken of de onverklaarbare resultaten in ieder geval herhaalbaar waren. Gelukkig waren ze dat, anders had ik pas echt een probleem gehad.
Verder mocht ik deze week nog een Nederlandse gast ontvangen in het warme Brisbane! Michelle was op dinsdag avond aangekomen. Nadat ik haar gevoederd had, is ze snel naar bed gegaan om z.s.m. van haar jetlag af te komen. Woensdagavond hadden we een W-vrouw avondje, Michelle en ik hadden gezellig geSkypt met Rianne!
Op vrijdag avond terwijl ik bezig was een grote schoonmaak die héél hard nodig was, stond Fenna weer voor de deur. Nog een weekendje met Fenna! Zaterdag zijn we gezonde dingen gaan kopen op de markt om daarna de binnenstad zonder de G20 nog eens te verkennen. Zondag zijn we de hitte proberen te ontvluchten door naar de kust te gaan. Om precies te zijn naar Stradbroke Island, een enorm zandeiland voor de kust van Brisbane en erg mooi! Al was het niet gemakkelijk om er te komen, bus, trein, bus, ferry, bus en terug hetzelfde verhaal… Maar het was het waard, zoals je op de foto’s kan zien!
Vandaag afscheidt genomen van Fenna… En nu druk bezig om mijn stage af te ronden, lees verslag schrijven en een presentatie voorbereiden…

Groetjes!

• 24 November 2014 - 21:25

Michiel:

Hop nog een weekje en dan heb je een maand vakantie!!
    Jaloers makend hoor.
    Veel succes met de laatste loodjes

Michiel

• 30 November 2014 - 23:58

Ente:

Hoi Sara fijn dat je project goed gaat.
    Wel warm daar maar hele mooie natuur is mooi eiland zou er zin in krijgen maar is beetje ver weg. Groetjes Ente en Greta.